Wilco van Rooijen kent als avonturier vele hoogte en dieptepunten. Zo beklom hij de Mount Everest en de K2, maar verloor hij ook vrienden en collega’s tijdens expedities. Wilco zijn enorme passie voor de natuur heeft geleid tot zijn nieuwste duurzame project: Missie ‘South Pole, Solar Powered’.
Fascinerend avontuur
Van Rooijen vertelt een indrukwekkend verhaal en vertaalt dit naar een bedrijfsstrategie, een businessplan of een verkooptechniek. Want ook het hedendaagse zakendoen is een fascinerend avontuur. Het onderscheid tussen het ene bedrijf en het andere ligt niet meer zo scherp en duidelijk als voorheen en ook doelgroepen lijken zich steeds grilliger te gedragen.
Slimmer maken
De omgeving verandert razendsnel en ook het team waarmee je doelen zou willen realiseren, blijft niet altijd in tact. Wilco zijn nieuwste expeditie luidt: expeditie ‘Solar South′.
Hierin zal Team Wilco als eerste mens ooit met een zelfgebouwde auto aangedreven op zonne-energie op- en neer naar de Zuidpool rijden. Het doel van deze missie is het inspireren van ‘The Next Generation’ om door middel van Clean Tech oplossingen de wereld slimmer te maken.
Meer weten en inschrijven? Klik hier.