Sla het menu over en ga direct naar de content van deze pagina.

Cees Verweij: “Doe jezelf niet tekort en kom naar Print Pakt Live Eindhoven”

“Grafische producten kunnen niet zonder design. Van oudsher hebben drukkers en ontwerpers met elkaar te maken. Er is nog nooit een boek verschenen zonder dat er over het ontwerp is nagedacht. Hetzelfde geldt voor tijdschriften, verpakkingen, etiketten, kranten en noem maar op.” Dat zegt KVGO-voorzitter in het Print Pakt Magazine. De voorbereidingen van Print pakt Live zijn in volle gang.

“Het KVGO organiseert voor de leden voor de derde keer in Eindhoven Print Pakt Live op Dutch Design Week. Net als in 2017 trekken we als vereniging alle registers open om onze grafische producten te promoten. Opnieuw vroegen we aan topontwerper Joost Swarte om de Black Box in Eindhoven om te bouwen tot Swarte Doos: puntgaaf, strak en verzorgd.

Vorig jaar konden onze leden met medewerkers of relaties ’s ochtends Print Pakt Live bezoeken om daarna een rondje te maken op de Dutch Design Week. Een prima initiatief, dat we niet alleen herhalen, maar verder gaan uitbouwen. We hopen dat vele leden mee gaan doen, net zoals met de Print Promotor en uiteraard de ‘Op de kaart-actie’. Een kraker van jewelste, waar onze leden duizenden prachtige kaarten voor produceerden. PostNL gaat opnieuw de actie sponsoren, waardoor de bezoekers kaarten gratis kunnen versturen.

Een nieuwe activiteit: samen met SintLucas brengen we ondernemers en opleidingen dichter bij elkaar en presenteren een sneak preview op de toekomst. Grijp de mogelijkheid aan en kom naar de speciale KVGO-bijeenkomst die we samen met SintLucas, Fespa en CMBO op 23 oktober organiseren.

Waarom doen we dit allemaal? Als KVGO zijn we ervan overtuigd dat het bij onze leden niet meer draait om drukwerk alleen. Drukwerk blijft, zonder twijfel. Tegelijkertijd is, zoals we weten, ook het digitale domein realiteit. Daar zijn we ons van bewust, daar bouwen we kennis over op, waar onze klanten op hun beurt van kunnen profiteren. Op beide velden moeten we focussen, willen we succesvol zijn en blijven.

Maak gebruik van de sterke punten van elk medium en zet in op hun gezamenlijke kracht voor je klanten. Dat is Print Pakt.

Onze wereld verandert snel. Wij zijn integraal onderdeel van de communicatiemix en delen de markt, meer dan in het verleden, met andere sectoren. Vele van onze leden zoeken naar nieuwe mogelijkheden, naar kansen. Daarbij lijkt de horizon van de Dutch Design Week wellicht ver weg te liggen, maar voor de goede kijker is de richting onmiskenbaar. Bovendien liggen er waardevolle ideeën klaar voor de slimme ondernemer.

Doe jezelf en je bedrijf niet tekort en maak gebruik van de unieke mogelijkheden die het KVGO aanbiedt. Ook deze Print Pakt Live op de Dutch Design Week belooft opnieuw een must see te worden. Mis het niet.”