Kansen voor de toekomst
Duurzaamheid staat centraal in deze editie. Niet als extra verplichting, maar als kans voor de toekomst. In zijn voorwoord laat voorzitter Dick Naafs zien hoe duurzaam ondernemen juist kan zorgen voor verbinding, vertrouwen én de gunfactor.
En dat is geen loos verhaal: je leest hoe bedrijven als Printvisie duurzaamheid in hun DNA hebben verankerd. Van CO₂-compensatie tot volledig transparante communicatie over de ecologische voetafdruk van drukwerk: inspirerende praktijkvoorbeelden laten zien wat er mogelijk is.
En er is meer!
Verder in dit magazine:
- Duurzame inzetbaarheid in de grafische branche: het personeelsbeleid van Optimum Group.
- Alles over de overstap naar ORBA, het nieuwe functiewaarderingssysteem in onze sector.
- De Arbo RI&E en de Arbocatalogus Grafimedia zijn vernieuwd!
- ClimateCalc, waarmee je (met ledenvoordeel!) de CO₂-voetafdruk van jouw bedrijf of order berekent.
- Drukkerij De Eiland-Pers werd overgenomen door Iemke en Tjitske.
Benieuwd naar het magazine? Het valt een dezer dagen op de mat. Of lees ’t hier online.