08 juni 2020

Resultaten van de STER campagne

Van 1-14 mei heeft de STER-commercial van het KVGO gedraaid op televisie om onze branche onder de aandacht te brengen. Inmiddels hebben wij vanuit de STER terugkoppeling gehad over de resultaten en die delen we graag met jullie.

Hier vind je de resultaten en onderstaand de uitleg:

De STER heeft in dit geval de doelgroep vastgesteld. Deze omvat: alle personen boven de leeftijd van 25, met een welstandsklasse en opleidingsniveau klasse B+ (dit is het landelijke gemiddelde). Hiervoor hebben zij een aantal vastgesteld voor hoeveel personen volgens hen in onze doelgroep vallen. De commercial heeft 5.070.000 personen bereikt, met een resultaat van 123 GRPs. Dat betekent dat wij 123% van de ingeschatte doelgroep hebben bereikt. 23% meer mensen dus dan de STER had ingeschat als doelgroep.

Een bereik van 85/90 GRPs is een normaal en goed gemiddelde, dus 123 GRPs is een prachtig resultaat!
Dit is bereikt met een contactfrequentie van 3.0, wat betekent dat de mensen de commercial gemiddeld 3x hebben gezien. In totaal zijn er 67 spots uitgezonden.

Een mooi resultaat dus!

Bram ter Beek
Directeur KVGO

Bijlage: Resultaten STER tv-campagne KVGO

Neem met vragen over personeel contact op met Aukje van het Nederend of Kirsten Linders via 020-54 35 678 of via de email a.van.het.nederend@kvgo.nl of k.linders@kvgo.nl.
Voor alle overige vragen kunt u ons bereiken via info@kvgo.nl of 020-54 35 678

Ook interessant...

19 juni 2020

Beter van papier!

11 november 2020

‘Beter van papier’ campagne wordt voortgezet

08 december 2016 | Bunnik

Voorlichtingscampagne over gevaarlijke stoffen gaat van start

23 november 2021

Webinar over terugdringen oplosmiddelen