Beste leden,
“Wat het idee achter deze campagne is, is dat papier een emotie oproept. Het is een belevingsproduct wat niet zomaar vervangen kan worden door iets digitaals. Daarmee ondersteunt deze campagne onze branche en onze collega’s.” Erwin Koerts, Aeroprint
Zoals jullie weten is Drukkerij Aeroprint als winnaar uit de bus gekomen met hun campagne ‘Beter van Papier’. Er is met Erwin gesproken over ideeën en toepassingen die wij als KVGO graag uitgewerkt wilen zien in een Grafimedia-ondersteunde-campagne. Een aantal uitgewerkte voorstellen en toepassingen zullen in de aankomende weken beschikbaar worden gesteld. Deze kunnen met eigen logo gedeeld worden met klanten of als advertentie worden gebruikt. Ook vergeten we niet de mogelijkheid om de campagne online in te zetten. De eerste uitwerking betreft een poster welke bijgevoegd is in deze mail.
Erwin: “Ik ben uitgegaan van de situatie dat in heel veel gevallen, papier gewoon een heerlijk product is. Om iets uit te kiezen, voor te lezen, iemand te feliciteren enzovoort. Natuurlijk is voor heel veel toepassingen een elektronisch alternatief beschikbaar maar juist daarom wordt papier zo fijn. Meer gevoel, meer emotie, beter gewaardeerd.”
Dat heeft de campagne met de keuze van de beelden maar ook in de toepassing proberen te vangen en verbeelden. Als de campagne breed wordt ingezet kunnen we spreken van een geslaagde campagne waarin wij elkaar en jullie ondersteunen!
Deze posters (maar dit kunnen ook andere formaten zijn), zijn beschikbaar voor jullie. Mocht er de behoefte zijn om jullie logo toe te voegen, laat het ons dan weten, dan worden deze er voor jullie in geplaatst. Vanuit licentie-oogpunt is het namelijk niet mogelijk om jullie de open bestanden te sturen, enkel de uitgewerkte versies.
De overige uitingen die nog verder uitgewerkt gaan worden en die binnenkort beschikbaar komen zijn onder meer:
– Een banner (ook toepasbaar op andere sociale media)
– Een filmpje, geschikt voor de website maar ook op schermen etc.
We proberen jullie zoveel mogelijk tegemoet te komen door uitingen te maken die op het werkveld van toepassing zijn. Ook aan Sign en Print is gedacht. Daar is bijgesloten poster voor ontwikkeld (op verzoek met eigen logo). Mocht je toch nog iets missen, laat het dan weten, dan kunnen we daar altijd over sparren!
Koerts,” Die alledaagse situaties gecombineerd met een wat eigenaardig ogende zin; “je slaapt beter van papier” raakt de kern van wat we willen zeggen. De zin werkt alleen in combinatie met het beeld. ”
Durf te delen zodat je ook kan vermenigvuldigen, wensen wij je met deze campagne van harte toe!
Team KVGO
Klik hier voor download 1: [Download niet gevonden]
Klik hier voor download 2: [Download niet gevonden]
Klik hier voor download 3: [Download niet gevonden]