De agenda voor de bijeenkomst in het Hilton London Syon Park Hotel is inmiddels vrijwel rond. Als eerste spreekt Charles Jarrold, directeur van de British Printing Industries Federation BPIF over de Britse grafische sector, een onderwerp dat te meer interessant is gezien alle ontwikkelingen rond Brexit.
‘The Power of Print in Multi-Platform Content Strategies’ wordt toegelicht door Katherine Punch. Daarna spreekt prof. Adriaan van der Weel, vice-chair van E-READ aan de universiteit van Stavanger, over de evolutie van lezen in een tijdperk van digitalisering.
De invloeden op en ontwikkelingen rond de papier- en pulpprijzen worden toegelicht door Alejandro Mata Lopez, senior economist bij RISI, waarna prof. R. Martins van de universiteit van Lissabon een toelichting geeft op paper electronics.
Na de pauze is ‘the floor’ voor de winnaar van de Intergraf Student Award 2019 waarna de wereld van adverteren, e-commerce en hoe direct mail de consument kan beïnvloeden wordt belicht door Luke Lloyd van de International Postal Corporation IPC. Het programma eindigt met een lezing over online print markten en hun ontwikkeling door Bernd Zipper van zipcon consulting.
De conferentie wordt samengevat en afgesloten door de voorzitters Verweij en Makin.
Deelnemers kunnen op de avond voor de conferentie deelnemen aan een welkomstcocktail in het hotel terwijl het evenement wordt afgesloten met een diner in de Coach & Horses in Isleworth.
Verdere informatie over deelname en een registratieformulier zijn te vinden op intergraf.eu