Dit zijn vraagstukken waar wij altijd voorzichtig mee omgaan, omdat wij ons niet willen mengen in de markt. Tegelijkertijd beschikken wij als sector over ontzettend veel informatie die zeer waardevol is voor inkooporganisaties, waaronder bijvoorbeeld gemeenten. Zeker omdat de kennis over onze sector en de door ons gebruikte producten en technieken vaak niet algemeen bekend zijn.
We willen daarom zeer gericht een aanbod ontwikkelen voor deze inkopers. Zodat zij geïnformeerd en met betere onderbouwing drukwerk kunnen inkopen. Tegelijkertijd kunnen jullie dit aanbod als ondernemer gebruiken om naar te verwijzen in je gesprekken met inkopers.
Om een relevant aanbod te kunnen ontwikkelen, hebben we jullie hulp als ondernemer nodig. Graag horen we rechtstreeks van jou welke onderwerpen we zeker moeten meenemen in bijvoorbeeld een training voor inkooporganisaties. Welke vragen zien jullie bijvoorbeeld in tenders / uitvragen staan waar we een antwoord op moeten kunnen bieden? Of welke informatie ontbreekt op dit moment vaak bij jullie in jullie gesprek met inkooporganisaties?
We nodigen je graag uit om hierover met ons van gedachten te wisselen tijdens een digitale meeting op woensdag 3 juli om 12:00 uur.
Heb jij input voor hoe en welke informatie we hiervoor moeten ontwikkelen? Meld je dan aan en praat mee op 3 juli! Alle KVGO leden hebben inmiddels een uitnodiging voor deze meeting ontvangen. Meld je bij voorkeur aan via die uitnodiging. Mocht je de uitnodiging niet hebben ontvangen dan kun je een mailtje met je personalia sturen naar evenementen@kvgo.nl (o.v.v. ‘Richtlijnen drukwerkinkoop’). Enige dagen voor de meeting wordt de weblink toegestuurd.