Vandaag starten we daarom -vanuit de desbetreffende werkgeversorganisaties- met een campagne om de politiek te doordringen van de noodzaak om in actie te komen voor de energie-intensieve (mkb) sectoren. Via deze weg willen we tijdens de komende Algemene Politieke Beschouwingen wegen op het beleid.
De campagne
Onder het motto ‘Laat ons het blijven maken.’ voeren we campagne. Vandaag pakken we groots uit met advertenties en interviews. De komende dagen borduren we hierop verder. Zo overhandigen we aanstaande vrijdag een pamflet aan de bewindslieden met onze noodkreet. Hier is het persbericht met de resultaten van een flitspeiling waar veel grafische ondernemers aan hebben meegewerkt in te zien.
Wat kan jij doen?
Een campagne maken we samen. Met z’n allen creëren we immers een groter bereik en zorgen we ervoor dat onze boodschap tractie krijgt. Wij nodigen je daarom ook uit om actie te ondernemen. Verspreid dus mee de boodschap. Deel de campagneboodschap op jouw social media kanalen met de hashtag #laatonshetblijvenmaken.
Ter ondersteuning van de campagne zijn de volgende middelen beschikbaar:
En om nog meer impact te creëren: doorspek jouw bericht met jouw persoonlijke verhaal. Zo laten we politici, maar ook de publieke opinie, zien dat grafische ondernemers in een perfect storm dreigen terecht te komen. Want niet alleen de energiecrisis weegt op de bedrijfsvoering, ook stijgende personeelskosten en exploderende grondstofprijzen.
Vragen?
Heb je een vraag over de campagne? De energiecrisis? Of een ander onderwerp? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via info@kvgo.nl of bel naar 020 543 56 78.