Een leerzame dag waar de nieuwste inzichten over print, post en direct mail werden gedeeld. Zoals de hoeveelheid aandacht die print pakt, in welke fase van de klantreis diverse prints het meest effectief zijn en neuromarketing tips om poststukken nog beter te maken. Natuurlijk werd ook de status en toekomst van de postmarkt uitgebreid besproken.
En na afloop konden de KVGO-leden met eigen ogen zien hoe de door hen geproduceerde post op de sorteerlocatie wordt verwerkt.
Conclusie? Met post pak je de aandacht!
Wil je meer weten over hoe je met post de aandacht kan pakken? Exclusief voor KVGO-leden is de presentatie hier te downloaden of geef ons een belletje.
In de komende periode werken we samen met PostNL aan een toolkit die inzetbaar is bij jullie klantcontacten om post te promoten. Daarnaast voeren we met de Postcommissie ook gesprekken met PostNL over de dingen waar jullie als grafische ondernemers mee te maken hebben.
In de loop van dit jaar zullen we over dit onderwerp nog nieuwe bijeenkomsten organiseren voor KVGO-leden.
Maar heb je als ondernemer in tussentijd vragen, opmerkingen en/of suggesties? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen te nemen via 020 54 35 678 of info@kvgo.nl