KVGO: sterk voor jouw werk
Met verschillende campagnes en platforms vraagt het KVGO aandacht voor onze sector, ons vakmanschap en de producten die we maken en willen blijven maken. #laatonshetblijvenmaken, Beter van papier en PrintPakt zijn recente voorbeelden hiervan.
Informatiecentrum Papier & Karton
Het Informatiecentrum Papier & Karton (IPK) is dé plek voor informatie over duurzaam papier en karton. Het KVGO is een van de partners binnen dit samenwerkingsverband. Met elkaar maken we ons hard voor een duurzaam imago van papier en karton gebaseerd op harde feiten.
Direct mail
Direct mail is een effectief middel om in te zetten in de middelenmix van bedrijven. Zeker in de huidige tijd van een sterk toenemend aantal communicatiekanalen valt persoonlijke communicatie ‘op de mat’ op. De postcommissie van het KVGO maakt zich dan ook graag hard voor het op de kaart zetten van brievenbuscommunicatie.
Ja/Ja sticker
Het KVGO zegt nee-nee tegen de Ja-Ja-sticker. Waar je voorheen met een sticker aangaf dat je geen huis-aan-huisdrukwerk wenste te ontvangen, geef je met een Ja-Ja-sticker aan dat je deze wél wil. Geen sticker, betekent eveneens geen drukwerk. Omdat veel mensen niet voldoende op de hoogte zijn van het stickerbeleid, ontvangen zij geen drukwerk, terwijl ze dat wél wensen. Het KVGO ging daarom de bres op voor de leden.